اداره امور عمومی و پشتیبانی
این اداره زیر نظر معاون اداری و پشتیبانی انجام امور پرسنلی شامل استخدام، صدور احکام کارگزینی، ارتقا ،انتصاب نقل و انتقالات و بازنشستگی، امور رفاهی، بیمه، تدارکات وکارپردازی، خدمات، نقلیه و همچنین برنامهریزی و اجرای دورههای آموزش کارکنان غیر مربی و جذب و بکارگیری سربازان را پیگیری مینماید بررسی چارت سازمانی و تهیه جدول زمان بازنشستگی کارکنان و تهیه گزارشهای آماری وضعیت کارکنان به تصمیمگیری مدیران در رسیدن به اهداف سازمانی کمک مینماید.
وظایف اداره امور عمومی و پشتیبانی
بررسی و مطالعه نیازهای آموزشی کارکنان غیرمربی و برنامهریزی برای اجرای دورهها در طول سال
مطالعه کلیه قوانین بخشنامهها و آیین نامههای اداری و نظارت بر رعایت کلیه موارد یاد شده
تجزیه و تحلیل و مطالعه روشهای پیشنهادی از سوی کارشناسان حوزه تحت سرپرستی برای بهبود روشهای موجود
مراقبت در اجرای درست مقررات اداری از طریق تهیه و صدور دستورالعملهای لازم
ارزشیابی سالانه کارکنان تحت سرپرستی و جمع آوری کلیه فرمهای ارزشیابی کارکنان
نظارت بر احکام کارگزینی کارکنان
نظارت بر صدور احکام بازنشستگی کارکنان در موقع مقرر
نظارت بر امور نقلیه و واحد خدمات
برگزاری جلسات کمیته سرمایه انسانی
بررسی حضور و غیاب مرخصی و ماموریت کارکنان
نظارت بر جذب امریه سربازی و ارسال گزارشهای ماهانه
نظارت بر امور تدارکات و کارپردازی
نظارت بر امور رفاهی کارکنان